Бізнес-тренер
Дмитро Савицький

Моя професія – тренер чи бізнес-тренер 2002 року.

Я виконую замовлення бізнесу, який піклується про залучення співробітників до кінцевого результату, коли злагодженість та зарядженість трудового колективу приносять видатні результати.

Бизнес-тренер, Тренинг – это совокупность обучающих и развивающих методов направленных на снятие личностных ограничений, создание единого понятийного поля относительно результата и эффективности, усовершенствование навыков позволяющих быть результативным в своей профессиональной деятельности.

Тренінг – це сукупність навчальних та розвиваючих методів спрямованих на зняття особистісних обмежень, створення єдиного понятійного поля щодо результату та ефективності, удосконалення навичок, що дозволяють бути результативним у своїй професійній діяльності.

Бізнес-тренер, специализация

Не можу сказати, спираючись на досвід, що хоч один тренінг був схожий на інший, кожен був унікальний і не повторюваний. Програми були схожі, але на етапі проведення тренінгу — це повністю підготовлена імпровізація. Це пов’язано зі специфікою компанії та з індивідуальними здібностями учасників тренінгу до навчання та розвитку. Тренінг проходить тільки з урахуванням всієї специфіки та спеціалізації, за найефективнішим сценарієм навчання.

Навчання дорослих сформованих людей вимагає від тренера повної самовіддачі, глибини людської сприйнятливості, стратегічної далекоглядності, емпатичної проникливості та величезного набору всіляких методів, які допоможуть навчити різних, за своїми можливостями, людей.

Бізнес-тренер – це вогонь, який підпалює серця учасників.

Бізнес-тренер – це покажчик на розкриття потенціалу кожного учасника.

Бізнес-тренер – це передача умінь та навичок, які роблять досягнення простими та результативними.

Тепер спеціалізація: продажі, переговори, комунікації та команда, управління та лідерство, клієнтоорієнтованість та сервіс, особиста ефективність та самоорганізація, ораторське мистецтво.

Бізнес-тренінг, як замовити

Скажу немного банально: «Каждый тренер – это энергичная личность, которая обладает уникальным подходом своим стилем преподавания и тренировки». Поэтому почти всегда выбирают тренера, а не программу. Программа как повод для дальнейшего сотрудничеств и формализации отношений компании и бизнес-тренера.

Крок №1. Нам треба зустрітися, зателефонувати, списатися.

Крок №2. Обмін інформацією. Замовник висловлює побажання, обмеження, уподобання, дати, терміни, бюджет, бажаний результат. З мого боку, бізнес-тренера, йде презентація досвіду та рекомендації щодо підбору оптимального рішення щодо термінів, дат, приміщення, кількості учасників, формату навчання, наповнення тренінгу, методичні посібники, вартість.

Крок №3. Підготовка комерційної пропозиції.

Крок №4. Передплата.

Крок №5. Тренінг.

Вартість навчання

Навчання та розвиток співробітників — це комплексний і системний проект, який може мати безліч змінних.

Ми підберемо для вас оптимальне рішення.

Тому вартість попередня та фрагментарна:

Резюме бизнес-тренера

Моє резюме бізнес-тренера одним файлом

У побудові HR служб виробничих та торгових компаній.
У формуванні Відділів Продажів з нуля (підбір, адаптація, навчання, вихід на результат).
У супроводі Top management, middle management (коучинг, консультування, медіація).
У медіації (допомога сторонам конфлікту виробити угоду щодо розбіжності).
У створенні центрів оцінки та центрів розвитку персоналу.
У розробці комплексних програм підвищення ефективності роботи персоналу.
У створенні навчальних програм під цілі та завдання компанії.

  • «Центр Томалогії», «Open Mind Technologies®» – бізнес-партнер, бізнес-тренер, консультант з 2005 – до теперішнього часу
    Керівник курсу підготовки стюардів (НСК «Олімпійський» та «Арена Львів» у рамках проведення чемпіонату UEFA EURO 2012™ Poland-Ukraine)
    Робота на посаді «Директор з персоналу» в українській та міжнародній компаніях

КВС-УКРАЇНА   Ефективні комунікації

ФОРВАРД та НОВИЙ ПРОЕКТ  Консультаційний продаж. Особиста ефективність та емоційна компетентність

НОВИЙ ПРОЕКТ і ФОРВАРД Майстерність продажів

DCH www.dch.com.ua Комунікації в команді (юристи)

MasterCard. Райффайзен Банк Аваль КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ. Принципи ефективності роботи з VIP клієнтом

INEBRYA UKRAINE Майстерність продажів. Емоційна компетентність, результат, клієнтоорієнтованість, довгострокові відносини, розвиток клієнтів.

АГРАРНІ СИСТЕМНІ ТЕХНОЛОГІЇ «Ефективні комунікації у команді керівників», розвиток навичок конструктивного ділового спілкування та взаєморозуміння з колегами, партнерами. Коучинговий супровід керівника 1 рік.
ULF Finance “Продають комунікації з партнерами”
BAUMIT “Література, основи переговорів”
Timac-Agro “Ефективні комунікації з клієнтом”
Агро-Темп “Продаж по телефону”
OTP Factoring Ukraine “Якість життя”
Inebrya Ukraine “Консультаційний продаж”
MUK “Залучення. Потенціал успішності”

BAUMIT «Ефективні комунікації в команді»
SAFOSO «Ораторське Мистецтво»
Prime Lab Tech «Майстерність продажів»
АГРАРНІ СИСТЕМНІ ТЕХНОЛОГІЇ (AST) «ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ У КОМАНДІ»
Розвиток навичок конструктивного ділового спілкування та взаєморозуміння з колегами, партнерами.
24 PRINT «Основи менеджменту», «Сервіс. Клієнтоорієнтованість. Стандарти обслуговування»
MUK «Супровід клієнтів. Особиста ефективність. Емоційна компетентність»
Агро-Темп «Майстерність продажів»
BARLINEK «Ефективні комунікації в команді»
Pfizer «Ораторське мистецтво»
ТАСКОМБАНК «Відкрий у собі оратора», «Клієнт-орієнтування, управління враженням», «Продаюча комунікація», «Крок найближчого розвитку»
ТОВ “АЛБАТ” «Майстерність продажів»
Агріматко Україна «Особиста ефективність керівника», «Майстерність продажів»

МЦ Мати та Дитя “Ефективна комунікація, відмінний сервіс адміністраторів МЦ”
Агріматко Україна “Управління персоналом. Інструменти керівника”
Лореаль Україна “Атмосфері довіри”
LISOD “Ефективний call-center”
Відкриті тренінги “Адміністратор медичного центру”.
Бейо Україна “Майстерність продажів”
Water Hill “Сервіс”, “Клієнт орієнтоване обслуговування”, “Ефективні комунікації”
Лореаль Україна “Підготовка до сезону високих продажів”, “Залучення. Потенціал успішності”, “Максимальна ефективність у підборі персоналу”
Аптечка “Продаж у торговому залі”
Велмарт Для керівників гіпермаркетів Велмарт: «ТімБілдінг & АнтіСтресс»
GlobalLogic «ОСОБИСТА ЕФЕКТИВНІСТЬ КЕРІВНИКА»
GlobalLogic «Менеджмент. Навички управління командою»
Фудмаркет (ТМ «Велика Кишеня») «Управління стресом», «Майстерність продажів», ефективні комунікації», «Команда єдності мети». Програма розвитку керівників магазинів формату преміум ВК SELECT і «Чумацький шлях» – «Сервіс. Клієнт-орієнтованість», «Емоційна компетентність під час роботи vip клієнтами», «Інструменти управління командою»
«VelMart» «Викладацька майстерність форматора»
ICS”VISTARCOM”SRL, торгова мережа “Green Hills Market”, “VelMart” Кишинів «Стрес-менеджмент для керівників вищої ланки»
Лореаль Україна «Базові навички управління торговою командою»
Школа краси Лариси Рум’янцевої “Продаж в салоні. Сервіс, обслуговування VIP персон”
Фудмаркет (ТМ «Велика Кишеня») «Магнетизм керівника, діапазон впливу», «Сервіс. Обслуговування екстра-класу»
Рійк Цваан Україна «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ»
АМАКО Україна “Майстерність продажів”
Синьово «Клієнт орієнтованість, сервіс» 150 чол.
Waggon Pais «Продаж у торговому залі»
Хюндай Мотор Україна Член журі «Фінал всеукраїнської олімпіади з продажу»
Інтим Бутік «Продаж у торговому залі»
Клініка «Оберіг» «Основи комунікацій» 50 осіб
ЛІСОД “Розробка системи навчання корпоративного університету ЛІСОД”
Мережа салонів-магазинів “Шпалери “Арт-декор” Тренінг “Ефективна робота салонів-магазинів”.
АМАКО Україна Розробка навчальної програми «Майстерство продажів»
Фудмаркет (ТМ «Велика Кишеня») Спеціальна пропозиція на 420 осіб. Модульна програма “Ми чуємо один одного”.
Тренінги «Сучасні тенденції в рекрутингу» «Розвиваюче лідерство».
«Центр Томалогії» та OMT® Спільний проект «Центр Томалогії» та OMT® «Ігри оратора».
Академія салонного мистецтва Розробка навчальних програм:
Курси навчання “Beauty administration”, “Викладацька майстерність”, “Master beauty administration”.
Тренінги «Керівник в індустрії краси», «Продаж у салонному бізнесі», «Маестро управління».
Лореаль Україна Розробка навчальних програм «Базові навички продажу», «Переконання, аргументація, вплив».
Агріматко Україна «Майстерність продажів».
КВС-Україна «Мистецтво донесення думки».
Асканія Фуд Сервіс «Супервізія продажів», «Майстерність продажів».
Про-Консалтинг «Життєва енергія драйв».
ДК “Спортивні арени України” (“Арена Львів”) Навчання стюардів за програмою “ESSMA – European Stadium & Safety Management Association”, “Основи гостинності”, “Навички психологічної витривалості”, “Фізична підготовка та самозахист”, “Командоутворення”, ” Управління персоналом та лідерські  якості».
ДК «Спортивні арени України» («НСК Олімпійський») Навчання стюардів за програмою «ESSMA – European Stadium & Safety Management Association», «Основи гостинності», «Навички психологічної витривалості», «Фізична підготовка та самозахист», «Управління командою» персоналом та лідерські якості».
Pocketbook International S.A 30 тренінгів різної спрямованості.
Створення Департаменту з управління персоналом із «0».
Розробка та використання єдиної кадрової політики у керуючій компанії.
Розробка стратегії управління персоналом.
Розробка системи мотивації персоналу (грейди, індивідуальні KPI, формування різнорівневого соцпакету).
Створення корпоративного інформаційного простору (сайт).
ТОВ «Інформаційні технології RIA» «Управління персоналом. Інструменти керівника».
Мережева компанія Створення навчального центру «ТРЕНІНГ-ГРУП».
Тренінги: «Навички оператора Call-центру» 14 тренінгів, «Ораторське мистецтво» 8 тренінгів, «Інструменти керівника» 8 тренінгів + індивідуальний коучинг, «Ефективний рекрутинг» 3 тренінги, бліц-навчання співробітників 400 осіб, розробка та впровадження адаптаційного курсу працівників корпорації.
Гірські машини «Майстерність продажів».
Меркс Груп «Майстерність продажів у салонах MERX».
Бакалдрін Україна «Майстерність продажів».
Коніка Мінолта Україна «Гарячі точки продажу».
Атлас «Продаж у торговому залі».
Лореаль Україна «TEAM BUILDING».
Інтернет-агентство Ідеал «Продаж по телефону».
Єврофінанс  «Прийняття рішень. Досягнення поставленої мети».
Гідросила ГРУП «Продажі по телефону та при особистій зустрічі», «Переговори з боржниками, повернення боргів».
МЕТРО Кеш енд Кері Україна «Переговори», «Внутрішні комунікації».
Колір Диванів «Продаж у торговому залі», «Успішні Переговори», «Управління персоналом. Інструменти керівника».
Укрсоцбанк (UniCredit Bank™)  «Управління у стилі коучинг», «Інструменти керівника».
SU GROUP «Майстерність продажів».
Страхова компанія Каштан «Майстерність продажів».
Садовий центр «ДаЛаС» «Продаж у торговому залі».
УкрСиббанк «Управління персоналом. Інструменти керівника», «Особиста ефективність».
ВІНБЕСТ «Самоорганізація. Ефективний менеджмент», «Активні продажі».
Софтпром «Управління персоналом. Особиста ефективність керівника».
Квіза-Трейд «Управління персоналом. Інструменти керівника», «Особиста ефективність», «Переговори із закупівлі», «Самоорганізація».

Національний університет фізичного виховання та спорту України (НУФЗСУ), спеціаліст з фізичної реабілітації, викладач фізичного виховання, магістр «Психологія спорту».
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, психолог.
Тренінг для тренерів в Україні, 7 днів, «Програм підготовки стюардів», European Stadium & Safety Management Association (www.essma.eu). Викладачі: Кені Скотт (UEFA), Стів Фросдік (IWI Associates, Великобританія (http://iwi-associates.co.uk/people.html)), Павло Колас (Jodka Consulting (Польща)), Владислав Курінний (МОК), Сергій Акулов (МВС).
Курс при НВО «ПОЛІГРАФНІ СИСТЕМИ» – «Курси з професійного навчання на комп’ютерному поліграфі (детекторі брехні)», Москва. Викладачі: доктор біологічних наук, академік Варламов Валерій Олексійович, автор курсу лекцій з теорії Ладченка Олексій Григорович, кандидат біологічних наук Варламов Георгій Валерійович, майор міліції у відставці Намісників Юрій Миколайович.
2002 – 2010 р.р. Бізнес-тренінги: «Управління персоналом», «Підбір персоналу», «Стрес менеджмент», «Самоорганізація», «Управління конфліктами», «Управління проектами», «Фінанси для не фінансистів», «Повернення боргів», «Особиста ефективність», “Тренінг для тренерів”, “Групова динаміка”, “Продажі”, “Переговори”, “Комунікації”, “Ораторське мистецтво”, і т.д. більше 6 на рік – Open Mind Technologies.
1999 р. – по сьогодні Тренінги особистісного зростання: «Основи самопізнання», «Інтуїція на практиці», «Відносини», «Спілкування», «Кроки розвитку», «Психологія від А до Я» і т.д., більше 25 рік – Центр мотиваційної психології – Центр Томалогії.

Посада в проекті: Керівник курсу підготовки стюардів (НСК «Олімпійський» та «Арена Львів» у рамках проведення чемпіонату UEFA EURO 2012™ Poland-Ukraine)
Мета курсу: Підготовка інструкторів, команди старших стюардів та стюардів, для забезпечення безпечного знаходження відвідувачів на об’єкті, для клієнторієнтованого обслуговування глядачів, для супроводження правопорядку на стадіонах НСК_«Олімпійський» та «Арена Львів» під час проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу “Євро 2012”.

Мої досягнення у цьому проекті:
Розроблено та впроваджено програму з підбору та оцінки кандидатів на посаду стюард, старший стюард
Навчено та сертифіковано 20 інструкторів стюардів за програмою Європейської Асоціації Управління безпекою та стадіонами (ESSMA – European Stadium and Safety Management Association)
Навчено та сертифіковано стюардів, старших стюардів за стандартами Європейської Асоціації Управління безпекою та стадіонами (ESSMA – European Stadium and Safety Management Association)
Розроблено навчальні програми «Основи гостинності», «Навички психологічної витривалості», «Фізична підготовка та самозахист», «Командоутворення», «Управління персоналом та лідерські якості» для стюардів та старших стюардів
Проведено навчання, за вище перерахованими програмами, стюардів та старших стюардів
Розроблено та впроваджено систему контролю якості навчання
Підготовлено до початку Чемпіонату Європи з футболу “Євро 2012”: НСК “Олімпійський” Стюардов – 1243, Старших стюардів – 69; «Арена Львів» Стюардів – 644, Старших стюардів – 56
Розроблено та реалізовано систему супроводу служби стюардингу під час проведення масових заходів на НСК «Олімпійський» та «Арена Львів»

“У мене дуже багато почуттів та картин у голові. Польща та Україна організували фантастичний турнір, який був унікальний за своєю атмосферою, і він залишиться у нашій пам’яті”, – сказав на прес-конференції Мішель Платіні.

“Я мав честь їздити на ‘шляху трейдера’ курсу на стадії штурму в Україні в якій Dmitriy був студентом. Він був захищений з його швидким глибоким з’єднанням і went на роботу з іншими до лав several thousand stewards до роботи в стадіях EURO в Kyiv і Lviv. Він показує реальний ентузіазм і шкідливість в його роботі, тренування, тренування, тренування на роботі і за допомогою соціальної медіа в clever way to build the team. Успіх своїх efforts is demonstrated by fact that the stewards performed well. I wish Dmitriy every success for the future.”
4 липня 2012 р. Steve Frosdick, Owner, IWI Associates Ltd